29.4.2012

Tonight we are young, so let's set the world on fire




Kevätfiilistelyä, ihanaa kun ulos lähtiessä pärjää ajoittain ilman takkia :D Emmin kanssa käytiin 21.4. Pyhien Teppojen keikalla Café Mascotissa, jotenkin rakastin sitä tunnetta kun ei ollut kiire mihinkään ja oli lämmin.Tepot oli ihana nähdä pitkästä aikaa livenä, lisäksi mä ainakin tykkäsin Mascotin kotoisasta fiiliksestä. Keikan jälkeen oli melkeinpä pakko pysähtyä kuvailemaa noiden valopyramidien luokse. Joku mies ihmetteli miten pystyttiin hyppimään ulkona ilman takkia, mutta ei siellä edes ollut kylmä :o

Viime perjantaina oltiin DTM:n naistenbileissä, Ruotsi-teemaa ei jaksettu noudattaa, tai no olihan mulla sininen huivi päässä :D (olis siis pitänyt olla vaaleat hiukset ja päällä jotain sinistä ja keltaista). Edes prinsessakakkua ei menty mussuttamaan, eikä osallistuttu juomalaulukilpailuun :o Ens kerralla sitten.

T-junissa tapaa näitä mielenkiintoisia ihmisiä, en muista millon viimeks olisin nauranut keskellä yötä niin paljon tyhmille jutuille. 

"....se on se Tshernobyl, siks mulla on näin siniset huulet, mä olin meinaa just syntyny sillo! Tai sit se vaan johtuu niistä virolaisista mustikoista"
- - - 
"Hei nyt ennen ku me lähdetään, ni kiiitos ja anteeks kaikesta! .... Kätelläänkö vielä? Pidä hauska loppuilta!"


Tarkempaa vappupostausta jossakin vaiheessa varsinaisten vappupäivien jälkeen, nyt lenkille ja mussuttamaan vappuherkkuja :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti