23.10.2012

Feel the beat from the tambourine oh yeah


Sturm Und Drang @ LeBonk 11.10.2012


Hetken mielijohteesta lähdin Sturm Und Drangin levynjulkkarikeikalle LeBonkiin. Helsingin yöelämä on jotenkin niin ihanan hullua, mä vaan rakastan sitä kaupunkia. Pitkästä aikaa ohikulkijat sanoivat mun näyttävän Sofi Oksaselta, joten piti napata teinipeilikuva keikkalookista. Mua naurattaa ihmisten Sofi-vertaukset, itse kun en sikäli nää yhteneväisyyksiä ulkonäössä. Keikkapaikalla törmäsinkin Suviin pitkästä aikaa, juorutessa ja kuulumisia vaihtaessa ilta sujuikin aika nopeasti. :) LeBonkin työntekijät olivat ihania, muutenkin ihmettelin illan aikana miksen ole aiemmin huomannut noin kivaa keikkapaikkaa. :o

Hieman hävettää myöntää, että mulla ei ole enää mitään mielikuvaa lämppäribändin nimestä. Huomaa taas kuinka keskittyneitä oltiin juoruilemaan erinäisistä jutuista x)


Keikkapostauksia tulossa lisää kunhan sais kuvat käytyä läpi ajatuksen kanssa, viime aikoina on ollut liikaa ihania keikkoja ja liikaa valokuvia. Tänään olin erään tv-sarjan kuvauksissa, siitä lisää sitten kunhan sarja pääsee telkkaan asti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti