13.10.2012

Jos etsit kadonnutta aikaa, jotain josta jouduit luopumaan, liian usein huomaat ei se totta ollutkaan



Pikaista päivitystä lainakoneella, eli omia kuvia ei valitettavasti ole tiedossa. Halusin kumminkin tulla tekemään edes pienen postauksen, jotta te rakkaat lukijat ette kyllästyisi tähän hiljaiseloon. Tällä kertaa en aio pahoitella postausten vähyyttä, sillä mulla on siihen todella hyvä syy: muuttoboogie + työt. Uudessa kämpässä ei toimi netti, joten kerrankin voin hyvällä tekosyyllä kuunnella hyvää musiikkia, juoda liikaa kahvia ja sisustaa asuntoa. Mun piti ottaa muistitikku kuvien kera mukaan, mutta sitten tajusin ettei omaan asuntooni ole vielä päätynyt yhtään muistitikkua. Perus säätöä siis kahden asunnon väliltä. :D Joka tapauksessa mulla on sangen kiitettävä määrä kuvamateriaalia postauksia varten, eli kuvapostauksia tulossa kunhan netti toimii. 

Muuton jälkeen oon muun muassa saanut varmistuksen siitä, että mun koulunkäynti on nyt virallisesti ohi ja mulla on ammatti. Valmistujaisjuhlat siis edessä päin, niistäkin lisää sitten jälkeenpäin. Ihana huomata miten monet ovat tulleet onnittelemaan ja käväisseet kahvilla vain onnitellakseen mua. Kuulostaa pieneltä jutulta, mutta mä oikeasti arvostan tuollaista. Arvostan myös sitä, miten moni yllättävä ihminen halunnut auttaa mua niin muutossa kuin nettiyhteyden kanssa. Kiitokset siis myös näin blogin välityksellä! :)


Kaiken kaikkiaan syksy on musta aika mukavaa aikaa. Mites teillä muilla, tykkäättekö syksystä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti