7.12.2011

Pojat ei pillitä eikä juo siideriä


Ja mitä tytöt puhuu pojista
Kun pojat ei oo paikalla,
Onko se painokelpoista
Tai laulun arvoista
Minä haluan hieman huvia
Seikkailuja, elokuvia
Sekopäänä hulluna heilua
Ja rakastaa sinua


Jos joku ei oo sattunut huomaamaan, ni se olis sitten joukukuu! Mun synttäreihin on alle viikko, mutta synttäri- ja joulufiilis lähti kaukomatkalle aikapäiviä sitten. Mä en jaksa kaupallista jouluhössötystä, voisin häippästä banaanilaivalla karkuun hössötyksiä ja sählinkiä

Mutta jooo, viime torstaina oltiin Emmin kanssa mainoskuvauksissa, sainpahan ihanan migreenikohtauksen valoista -.- Puuroa on toki ihan jees syödä ulkona keskellä Helsinkiä joulukuussa.

Kassialmaliitosta päivää!

Lauantai oli taas sarjassamme sählinkipäivät vol.biljoona, turhautumiset & naurut kun yhden illan aikana poiisit pitää lähettää kaverin perään, musta tehdään syntipukki asiaan kuin asiaan, eräs suuttu turhasta, juopot 45+ miehet selittävät seurueessa olevale miespuoliselle henkilölle kehuja tämän ulkonäöstä, omituisia sisarus/tyttöystävä-oletuksia, lipeviä baarimikkoja.... Huhhuh. Ruohiksessa katottiin lähinnä BadAss  Democrazyn keikka, muu aika tuli oltua jossaki muualla.

 Ehkä randomein ravintola, hainpäätä seinällä ja hössöttävä työntekijä, joka kyseli koko ajan meiltä onko kaikki hyvin. Ei taidettu olla ihan kanta-asiakkaiden näkösiä.... :D
 Ajoittain mä ymmärrän miksi mua ja Emmiä luullaan siskoksiksi. Oikeanpuoliset korvikset siis mun ostos, toiset on Emmin. Niin mitkä kloonit?
 Aseman luona oli joku sporttibaari, missä Julian ja Theon soittivat akustisesti, mutta kiitos erään sankarin saavuttiin paikalle reippaasti myöhässä. Erinäisten sattumusten jälkeen päädyttiin vielä Hyvinkäälle, jossa sitten törmättiin kolmeen mieheen, jotka toitottivat useamman kerran olevansa serkuksia. Jätkät olivat aika järkyttyneitä meidän jutuista, mutta so what, itepähän meidän seuraan halusivatkin.

Taksia venatessa joku ystävällinen juoppo Pena otti meidät samaan taksiin, arvostan! Kerrankin täältäpäin löyty hyväntahtonen juoppomies, kylmässä sateessa venailu ei oikein jaksanut innostaa, etenkin kun seuraavana päivänä oli töitä. Btw, maanantait on ihan hyviä baaripäiviä! Ei siitä sit enempää.

6 kommenttia:

  1. nyt mitä ihmettä, selität mulle fb:ssä et kuka sua on syytelly?

    VastaaPoista
  2. Joo mä kerron tarkemmin, muistuta mua!

    VastaaPoista
  3. Nuo anarkia-plekukorvikset on aivan ihanat! :D

    VastaaPoista
  4. Nette: :DD Ei niit voinu jättää kauppaa ku oli -50% :D

    VastaaPoista
  5. KUKA HEMMETTI ON OLLU JUOPPO-PENA ?!!! : DDDDDDDD kuolen nauruuni täällä

    VastaaPoista
  6. Emmi se oli se joku mies rautatieasemalla, jonka kanssa mentiin samalla taksilla x) En ees muista minkä näkönen se on.

    VastaaPoista