27.11.2011

Sä alat vihdoin viimein käsittää ettet sä tarvii lupaa keneltäkään


Viime aikoina en oo paljoa Bloggerissa käynyt, postauksetki jääny aika.... tollasiks. Ja tästäki tulee aika pikanen postaus. Tuntuu että olis koko ajan  liikaa ohjelmaa, mutta silti blogiin ei kerry hirveästi ihmeellistä kerrottavaa. Jee, oon ollut koulussa, kotona, zumbaamassa, syönyt, nukkunut eli ihan perussettiä, oletan että tontapaset päivitykset ei ketään kiinnosta. Ihmissuhdemurheista en viitsi täällä jauhaa, en tykkää kun heti sitten ihmiset luulevat tietävänsä miten mun kannattaisi toimia erinäisissä tilanteissa. Kävin mä tossa yks päivä Lahdessakin, ja viikonlopun olin auttamassa Katia muutossa. Rustossa kiiltelee nyt koru, yllätyksekseni pystyin jo seuraavana yönä nukkumaan vähän sillä puolella, johon koru ängettiin.

Kliseisimmistä kliseisimpiä blogikuvia, sorry honeys. 
Selkeesti pärstäkuva musta.
Ah mitä yötaidetta! <3
Joo ei tässä muuta si, top alkaa ens viikolla eli pääsen pois koulusta muutamaksi kuukaudeksi, nyt olis vuorossa leffailua jos ah niin ehana tv suostuisi toimimaan. Ps. tänään on eka adventti ja täällä sataa vettä?! :o

4 kommenttia:

  1. ai sitä käytii lahessa???:OOOO :) nättii toi sun yötaide <3

    VastaaPoista
  2. Jooo sit mä näin siel sellasen blondin :OO Hehah :D Siis joooh parin lonkeron jälkeen yöllä tulee noit tollasia parhaimpia "taidekuvia"<3 x)

    VastaaPoista
  3. Hahaha tyylikästä yötaidetta!

    VastaaPoista
  4. Nette: Haha todellakin! :)

    VastaaPoista