18.6.2011

Shut up!

Kuva Googlesta.

Jos seuraavana aamuna on aikainen herätys, niin viimeinen asia jota edellisenä iltana/yönä kaipaa, on angstaustekstarit tai soitot. Voi hellanlettas kun on kamalaa jos on kännissä tultu toilailtua tai joku on sanonut pahasti, mutta hei - not my problem!  Asiahan ei mulle oikeastaan millään tavalla kuulu.

Toiset ihmiset kannattaisi myös ottaa huomioon, viestin vastaanottajalla kun saattaa olla seuraavana aamuna vaikkapa työpäivä, tai työhaastattelu, tai jotain muuta tärkeää.

Huvittavinta tilanteessa on ehkä se, että viestin lähettäjä on mm.ihmetellyt mikä mua vaivaa.

Mietitäänpäs hieman mikä mua saattaisi vaivata.

Kyseinen henkilö on mm.
- Häirinnyt herkkää ja intiimiä hetkeä soitolla ja viesteillä tietäen häiritsevänsä.
- Herättänyt keskellä yötä turhilla viesteillä.
- Ei ilmeisesti kunnioita muiden ihmisten mielipiteitä.

Kaikella ystävyydellä ja rakkaudella rakas, mutta mä en tiedä kuinka kauan mä jaksan tätä peliä. 

Ei nyt liity aiheeseen, mutta hyvä bändi + hyvä biisi.

Voisin jatkaa tätä loputtomiin, tällä hetkellä mua ottaa aivoon aika monen "kaverin" käytös. Jos jotakuta häiritsee angsatus, niin ei ole pakko lukea mun blogiani. Toivon, että ainakin joku ottaisi opikseen ja alkaisi huomioimaan muita ihmisiä. Laitan huomenna iloisemman postauksen. Nyt hyvää yötä kaikki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti