16.6.2011

"I'm lost in my AHVEN"

Päivitykset jääny taas aika vähäselle, tässä about viikon aikana tapahtunu aika paljon kaikkea ja samalla taas ei nyt mitenkään hirveesti. 

Viime torstaina menin sitten kampaajan kautta Katille (gaah alan nyt vasta tottumaan mun kesähiuksiini! Kyl nää nyt on aika kivat). Perjantaina shoppailtiin kaikennäköstä Katin synttäreitä varten, hengailtiin ja naurettiin. Lauantaina oli sitten the bileett, koristeltiin Niinan kanssa synttärikakku, leivottiin pitsaa ja illalla alkoholisoiduttiin. Oli aika jees päivä, loppuillasta videolle pääty mm. todella upea versio Negativen In my heaven-biisistä. 

Sunnuntaina vietiin koirat mummoilemaan, ja suunnaksi otettiin Helsingissä järjestetty Radio Aallon Helsinki-päivän konsertti. Jenny liittyi mun, Katin, Niinan, Jennan ja Janin matkaan junassa, ja yhdessä löydettiin sitten keikkapaikalle :) Anna Abreu nyt oli ihan paska, tollanen vilautteleva playbackina laulava nainen on sitten nuorten naisten ja tyttöjen idoli....!! Muija vilautteli alushousujaan useammin kuin kerran,  nosteli hameenhelmaansa, ja rinnat meinasi pullahtaa ulos mekosta. Argh. Että semmosta.

Happoradio on mun uus bändirakkaus, aikasemmin mulla on mennyt hermot bändiin, koska niiden biiseistä ei pääse eroon - aina vaan samat biist soi radiossa jne. Mutta livenä bändi oli todella hyvä, onneksi nään Happoradion ainakin kerran tän kesän aikana uudestaan! :)

Negative esitteli sunnuntain keikallaan uuden kitaristinsa medialle. Hata vaikuttaa sopivan bändiin todella hyvin, uskomatonta että kyseessä oli vasta miehen toinen keikka Ngt:n kanssa - ja ekaa keikkaa edelsi vain about kolmet treenit! Parempaa ihmistä eivät olisi voineet löytää. Haastattelujen yms perusteella Hata vaikuttaa mukavalta ukkelilta, yksinkertaisesti hyvä fiilis tästä päätöksestä. Larry-fanit suuttuu varmaan seuraavasta, mutta mun mielestä on itse asiassa miljoona kertaa kivempi nähdä lavalla Hata eikä Larry. Että hyvä näin, mä ainakin oon ilonen! :)

Otin Niinan kameraan kuvia Negativen aikana, koska sain ängettyä itteni paremmalle paikalle. Kuvia sitten joskus (toivottavasti), kunhan saan ne jossain vaiheessa itselleni. Oon vieläkin ihmeissäni siitä, miten me päästiin tokaan ja kolmanteen riviin Negativen ajaksi - sitä väkeä oli ihan tajuttomasti paikalla!


Tiistaina sitten vasta kotiuduin Katilta, ja siitä sitten sainkin kuulla kommenttia.

"Oliks rankat bileet lauantaina ku tuut vasta tiistaina kotiin?" 

Näin mellä, mites teillä? Ja tosiaan, otsikko on aika insidejuttu. Liittyy In my heaveniin. Mutta hei, mulla ainakin oli kivaa, kiitos kaikille seurasta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti