23.5.2011

Tääl on joka päivä juhannus

Uninäytelmän viimeinen esitys oli lauantaina.
Jotenkin tyhjä olo. Oltiin kumminkin aika tiiviisti yhdessä tässä parin kuukauden aikana, haikeaa kun nähdään ilmeisesti sitten vasta syksyllä uudestaan. Ellei joku jaksa järjestää kesämiittiä. Vaikka aina ei olis jaksanut mennä tuskailemaan näytelmän pariin, niin sitten mieleen muistui se, miksi mä aikoinaan halusin mukaan nuorisoteatteriin. Sitä tunnelmaa siellä ei voi sanoin kuvata, varsinkin ne hetket ennen esitystä, kun meikkailtiin ja valmistauduttiin esitykseen. Ja se tunne, kun oot takana ja kuulet yleisön tulevan katsomoon, kun kuulet ekan biisin alkavan, ja vähän ajan päästä oletkin jo lavalla nähden kaikki paikalla olevat ihmiset. Kai mä sit vaan oon kinoeläin henkeen ja vereen ;)

L: "Nuorisoteatterin tarkotushan on pitää nuoriso poissa kadulta!" <3

Serggunen tuli käymään viikonloppuna, oli ihan hauskaa pitkästä aikaa nähdä :) Käytiin parissa baarissa Susun, Nikon ja Tiian kanssa, ja sitten sunnuntaina ajeltiin pimppistä pitkin "keskustaa" x) 

Ja tosiaan tossa viime viikolla vaihtu väri, 10kk blondina sai sitten riittää. Punasia hiuksia ollu niiiiin kamala ikävä, että oli pakko värjätä uudestaan. Ja nytkin oon niin rakastunu näihin, ja oon kuullu jo kivasti kehujakin. Kivointa oli ehkä se, kun eräs yllättävä ihminen alkoi kehua näitä uusia hiuksia, ja sano että mun hiustyyleistä tää sopii ehkä parhaiten. Kiitokset vaan R:lle <3



Tänään kyllä huomas sen, että meidän luokka alkaa olla aika kypsä koulunkäyntiin. Niin hervottomia naurukohtauksia ja random juttuja että huhhuh :D

Esim. Tapaus AUTO.
Ollaan Suvin ja Minnan kanssa menossa autolle. Koitetaan Minnan kanssa saada etupenkkiä sivuun, että Minna pääsis taakse istumaan. Sitten se penkki alkoikin liikkua - mutta se tömähti mua suoraan päin naamaa! Muistoksi jäi punottava jälki nenään.

Automatka takasin koululle menikin sitten nauraessa, ja sitten kun piti mennä myyntineuvotteluja suorittamaan, niin nekin meni ihan hulluks säädöksi. Ensin mä en saa ovea auki, Riina nauraa käkättää ja opettajanhuoneessa paikalla olleet opettajat nauraa myös mulle. Thanks. Sitten Lauran kanssa alettiin nauramaan koko ajan kun katottiin toisiamme, hienoa.


Käytiin sitten Suvin kanssa Kotipizzassa syömässä, mukikuva siis sieltä. Kinolta löyty onneks mun kadonnut muovikassi, jeeee! Seppälästä tarttui mukaan sitten liila mekko ja taas kerran tekokynnet. Kynsistä lisää myöhemmin...

Sivusta löytyy taas äänestys, aattelin että kun on jo 20 lukijaa saatu, niin voisin vähän kysellä mitä te höppänät tahdotte lukea :) Kommenttia sitten vaan jos joku tahtoisi postauksen jostain muusta aiheesta kuin noista! Nyt laittamaan kynsiä ja valmistautumaan henkisesti huomiseen päivään. 

Loppuun biisi, joka kuvaa viime viikonloppua, pelkästään senkin takia että se soi melkein koko ajan pääsä.


Joka mestassa pimeitä bileitä
Juodaan rahat perintötileiltä
Tääl on joka päivä juhannus
Ja mä oon selvä ku aamunen puhallus
Meil päi juodaan suoraa hanoista

7 kommenttia:

  1. Uninäytelmä oli mahtava! Tai ainakin roolisuoritukset oli, kun kaikki vetivät niin tunteella :D Mitäköhän kamaa se Strindberg on vetänyt sitä kirjoittaessaan... :D

    VastaaPoista
  2. Noi hiukset sopii sulle tosi hyvin (:

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Haha, kiva että tykkäsit :) Riippuen tietty missä esityksessä olit, viimeinen oli ehkä parhain kun kaikki veti roolihahmojaan ihan yli ja siellä oli jotain pikku juttuja mitä oltiin keksitty lisäks.... ;) Joo en kans tiedä mitä se Stringberg vetäny, naurattaa vieläki kun alussa ei meinattu tajuta mitään koko tekstistä. Mutta kyllä se siitä sitten kun tarpeeks käytiin läpi niin alkoi tajuamaan sen idean mikä siinä :)

    Hanna: Kiiitos! :)

    VastaaPoista
  4. ooksä nuorisoteatterissa? =D mä aion syksyllä kans liittyä :D

    VastaaPoista
  5. Ramona: Jooo olen! :D Ollu jo useemman vuoden. Kannattaa joo tulla kans kinoeläimeks! :DD

    VastaaPoista
  6. joo tullan sinneemmin kaa! :D huomasin ton vastauksen vähän myöhään XD

    VastaaPoista
  7. Ramona: Uu jee, kiva juttu! :D

    VastaaPoista