29.5.2011

Me ollaan vitun seksikkäitä jätkiä

Perjantaina suunnattiin Emmin kanssa ensin jakelemaan RiihimäkiRock-julisteita, sitten kohti Hyvinkäätä. Asemalla törmättiin Paavoon (!!!), ja Hyvinkäällä tavattiin Jenny, Jasmin ja Katju. Tyttöporukalla lähdettiin bussilla kohti Paavolaa (!!), eli tarkemmin sanottuna kohti Sveitsin uimalaa, jossa tällä kertaa järjestettiin Sun Dance Day. Siellä seuraan liittyi myös Laura :)

Tavattiin uimalassa myös eräs muusikko, jonka käytös oli yllättävänkin törkeää. Mentiin puhumaan hänelle, mutta tyyppi ignooras meidät täysin, ja selitti jotain, ettei muka tietäisi mistä me puhutaan jne. Tatuointi, kävely- ja vaatetyyli plus monen ihmisen sana varmisti meidän kuitenkin tunnistaneen ihmisen oikeaksi. Argh. Teppojen energisyys kumminkin pelasti päivän.

Keikan jälkeen mentiin puhumaan jotain Tepoille, ja Sipe jatkoi söpöilyään.

"Tuutteko uudestaanki keikalle?"
"Joo"
"Oikeesti?"
"No joojoo!"
"Lupaatteko?"
"Jooo!!"

Jätkät lähti roudaamaan kamoja, me hyvästeltiin Jasmin ja Jenny ja lähdettiin poispäin. Sipe ja muut seisoskeli auton luona, ja kappas kummaa Sipe vilkutteli meille vielä. Käytiin vessassa peilailemassa, ja unohdettiin lukita ovi. Joku random mies avasi oven ja järkyttyneenä alkoi karjua. Hmm. Jäätiin ulkopuolelle venaamaan kyytiä, kunnes huomattiin Sipen ja Gustavon tulleen aulaan juttelemaan joillekkin. Ranattiin pyytämään yhteiskuvia, ja mä feilasin taas höpötyksilläni.

G: "Saaks mäki tulla kuvaan?"
m: "No et missään nimessä!"
*Kaikki repeää nauruun.*
G: "No mitäs hittoa mä tässä sit seisoskelen"

Toivon todella ettei mun sarkasmia ymmärretty väärin. Ei kai.

 Käveltiin yhtä salareittiä, oli pakko ottaa kuva kun oli niin ihanan vihreetä <3







 No oli ehkä vähän söps <3 






Ja kun mä kuolen niin tulkaa
Mun haudalle tanssimaan
Saa tuoda myös kukkia
Ja jos ette tuu niin mä luulen
Et te ette enää rakasta mua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti