26.12.2012

26/12/12



 

Jännittyneenä pikkuinen nappisilmä katsoo mua kun avaan oven.

"Ellu, mitä siel on?"
"Tulkaa kattomaan, Joulupukki kävi!"

Heti perään hirveä määrä kiljumista ja riemua, pienten jalkojen töminää ja sitä onnentunnetta. Joulupukki kävi sittenkin!


L : "Haluan Ellun auttamaan pakettien jakamisessa!" <3

Kaikki aikuiset piti saada nyt heti paikalle, lahjat piti päästä heti jakamaan ja avaamaan.
 
Lasten riemun takia rakastan joulua. Illan parhaita hetkiä oli se, kun L väsyneenä isänsä sylissä totesi: "isi, tykkään joulusta ja oon onnellinen, mutta nyt mua vaan väsyttää!" ja se, kun P voitti mut Uunossa, sekä se kun joukon nuorin myös käpertyi syliini viltin alle mussuttamaan omenaa. Ihanaa huomata miten vähästä lapset voi saada iloisiksi. <3


Sain kivoja joululahjoja ihmisiltä, punainen rokki-imuri etenkin lämmitti mun mieltä <3 (voi kyllä, iloitsen imurista ja mikrosta :D ihania arjen luksustuotteita). Kaikkia lahjoja en tosiaan jaksa alkaa luettelemaan  saatikka kuvaamaan, sorry :D Mutta näin jälkikäteen haluan toivottaa kaikille mun ihanille lukijoille hyvää joulua ja mahtavaa uutta vuotta! <3


Ps. jos joku ei huomannut, niin blogin ulkoasussa tapahtui muutoksia. Mitä mieltä olette? :)

2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin kun yritin googlettaa tota Andy McCoyn sitaattia. Ja postaukset on ihania, ei mitään tylsiä niin kuin blogeissa monesti nykyää on. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti, kiva kuulla! :) Toi Andyn sitaatti ollu mulla suht kauan tossa, jotenkin toi vaan kuvaa niin hyvin ainakin mun ajatuksia.

      Poista