8.11.2011

Juokse ja toivo et sul on nopeemmat bootsit


Ei lopu täältä polle
Ei amfetamiini
Täältä kukkaloistosta Amsterdamin
Ojat pullollaan pitkätukkiaan
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan

Mä en suoraan sanottuna tiedä mitä kaikkea viime perjantain Muddy Bonesien keikasta voi kertoa ilman, että joku loukkaantuu. Iltaan sisältyi hyvin sekavia puheluita ("mä tiedän missä se on mut mä en osaa neuvoa sitä!!", "Mä en tiiä missä sä oot ku mä tulin autolla, tuu tänne" jne), uusia tuttavuuksia, alkomaholia vähän ehkä liikaakin, pojat sai leikkiä rokkitähtiä kirjotellen nimmareita muutamiin tisseihin ja sitä rataa.

Loppujen lopuksi sain sitten autokyydin + seuraa Tikkurilan asemalle, tosin pari paikalla ollutta kyseli seuraavana päivänä mihin katosin ja kenen kanssa, taisivat vähän järkyttyä. Jos mielikuvitus alkaa värittämään kertomatta jääneitä asioita niin so what, olisitte olleet paikalle niin ei tarvis arvailla ;) Tällein tiivistettynä oli hauskaa - ehkä vähän liiankin hauskaa, jossain vaiheessa oli lievästi sanottuna aika bändärifiilis, ja saattaa ehkä hitusen hävettää pari juttua. Tosin eipähän tarvi vanhana harmitella, kun en ikinä tehnyt mitään ilman kunnon syytä.
Yks shotti liika






Sisko meille on annettu elämä
Ja mä en aio heittää sitä menemään
Olen aina tarttunut joka sekuntiin
Ja se on sattunut
Mutta sydän sanoi niin



  



"Se oli nääääiiin iso!!"

Sekavasta illasta sekava postaus, reilu meininki. Kuvia tuli otettua jotain 170 koko illan aikana, mutta aika lailla niiden laatu on mitä on plus en jaksa tunkea blogia täyteen Muddy Bones-kuvista. Sori vaan pojat :) Mutta kiitokset ihmisille, oli sangen hupaisa ilta!

2 kommenttia:

  1. ahah nauran taas Petelle :'D mitähä noin isoo se on nähny?

    VastaaPoista
  2. Hanna: Ei sille voi muuta ku nauraa :D Mä en tiedä!

    VastaaPoista