16.11.2011

Well that's alright because I like the way it hurts

Jollain oudolla tavalla nää kylmät marraskuiset aamut on aika kivoja.


Viikonlopun aikana kävi ilmi, että ihmisillä on vieläkin vääriä käsityksiä liittyen muhun ja Emmiin, joten päätin nyt näin blogin kautta laittaa vielä julkista tarkennusta asioihin. Mitäpä sitä suotta kaunistelemaan, haters gonna hate ja niin edelleen. Tiedän, että meidän kummankin blogeja lukee yllättävän moni tuttu, joten jos vaikka tämä "tunnustus" saisi ihmiset lopettamaan ullataalasmaa-leikit. Minä ja Emmi emme ole pari, emme ole ikinä olleetkaan pari, eikä näin tule tapahtumaankaan. Emmi on mun ystävä, ei kuulu mun tapoihin alkaa seurustelemaan ystävän kanssa. Sitä paitsi mun viikonlopusta tarkemmin tietävät tietävätkin, ettei asiat olisi menneet kuten menivät jos mulla olisi jotain muita kuin ystävätunteita Emmiä kohtaan. Tosin kovin moni ei tiedä tarkkaan viikonlopusta, mutta mun kaulan nähneet + baarissa meidät nähnet tutut varmaan osaavat päätellä, että me emme seurustele Emmin kanssa. 

Joku mun asioista jotain tietävä voisi kommentoida, että mä satutan itteäni tällä menolla, mutta mun elämä, mun valinnat.  Vapaus on sen arvosta.
 .


Viikonloppuna tuli käytyä myös sairaalassa, ja vanhat muistot heräs henkiin. Muistin vuosien takaisen puhelun, jolloin kaikki oli vielä hyvin, sekä automatkan, jolloin aavistin ettei kaikki ole kunnossa. Muutaman sekunnin verran liian pitkä hiljaisuus mun kysymykseni jälkeen, ihmisten ilmeet. Mä en vieläkään ymmärrä, miten nopeasti asioita tapahtui ja tapahtuu.

Loppukevennykseksi juttu homopinguista, kuvaa klikkaamalla pääsee lukemaan uutisen! <3

7 kommenttia:

  1. Just näin nainen !! Toivottavasti ihmiset vihdoin alkaa tajuta ! Se on aina tosi kiusallista kun joku tulee "ooksä viel Elinan kaa" -" mitä helvettiä, en oo koskaan ollukkaan!?!" -.- on meilläki kriisit XD

    VastaaPoista
  2. Kriisit on isot, mut hei mieti nyt ku joku tulee kysymään jotain "miten teil menee Emmin kans, ootteks viel yhes?" - "öö aijaa, ollaanks me yhes vai?!" sillei aijaa, kitti ku kerroit :D

    VastaaPoista
  3. niinpä, terveisin koin juuri viikonloppuna :D:D kiva olla ite ihan äimänä siinä sillee anteeks mitä kysyit.

    VastaaPoista
  4. Oli se itelleki kiva tulla pöytään ja kuulla asiasta, sillein justiinsa näin, sillein tietenkin mä pettäisin keskellä baaria puolisoa tietäen se on samassa baarissa xD

    VastaaPoista
  5. kivoja kuvia, ja pingviinejä <3 !

    VastaaPoista
  6. Kiva kun kerroit ton jutun, hyvä tietää, että ekat vuodet on rankkaa ja silleen :D :)

    VastaaPoista