24.12.2011

Kun olin pieni niin sun mummo sanoi linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa.

Mut mitä sun pitäisi tehdä, pitäis olla jotenkin niin smooth
Ottaa sivellin ja maalata sitä taivaanrantaa
Juosta alasti pellossa juhannusyönä ja huutaa 
 
Viime aikoina mun päässä on soinut mitä ihmeellisimpiä biisejä.  Wham!in Last Christmast on vainonnut mua töissä vähän liikaakin.
Huivit Backstreetin alesta, jotain pari euroa /kpl.
 

Keskiviiko alkoi varsin makoisasti, kun mentiin Emmin kanssa Alkoon joskus puol kymmenen jälkeen aamulla hakemaan kummallekin übersuositut Ufo Shot Original pullot. Vietiin viimeiset kappaleet hyllystä, mutta myyjän kommentti oli ehkä mitä parhain:

"Nyt ufoilemaan!"

Pakollinen jouluboogiekuva! :) Töissä sovittiin porukalla että oltiin kaikki tonttulakit päässä. Asiakkailla tais olla hauskaa.... ;)
Parhautta! <3 Oon niin in lööv tohon levyyn<3
Arkistojen kätköistä, about keväältä/alkukesältä. Lisää tämmösiä tulossa jossain vaiheessa! :)
Btw, jännä miten ihmisistä alkaa huolehtimaan ja välittämään, vaikkei kunnolla ole tekemisissä toisen kanssa. Viime aikoina erään kaverin toilailut aiheuttaneet enemmän ja vähemmän harmaita hiuksia, tänään ei itkuraivari ollut kaukana.

Ps. Hyvää joulua rakkaat lukijat! <3

2 kommenttia:

  1. Hyvää joulua murumursuliini ! <3 ps. toi "lisää tämmösiä" tuli heti mieleen et lisää tollasia hempeilykuviako XD Moi fiksuus. Ihanat huivit, ja ah ufoshotit <3 Mäkin olen niin huolissani siitä yhdestä, vaikka se olikin osittain sen oma tahto. Jännää miten paljon välittää, vaikkei paljoa tunnekaan.

    VastaaPoista
  2. Aaeee noo en jaksa korjata sitä enää, järkevyydet tota kirjottaessa xD Niinpä, ja sitäpaitti sekavuudet asian suhteen, tuntuu et asioista on vähän eri käsityksiä liikkeellä. Oon silti huolissani.

    VastaaPoista