26.3.2012

Eikä järjissään takuulla ollut yksikään!

Videon laatu ei oo paras mahdollinen, mutta jostain syystä toi biisi on taas ajoittain soinut mun päässä. 
SCP:tä tuli joskus kuunneltua enemmänkin.

Lauantaina tehtiin Emmin kanssa ex tempore reissu Järvenpään RT Party Houseen katsomaan Klamydiaa. Lainasin jälleen Emmiltä vaatteita, koska omat mukana olleet tuntuivat liian normaaleilta, tyylit vedettiin tosiaan liiankin övereiksi, mutta mitäpä pienistä.

Ennen keikkaa käytiin Jäkesä jossakin hyvin hämyisässä pitseriassa sekä baarissa, jonka yläpuolella tosiaan luki "TI TOTTI TOTTI TOTTI T".  Totissa meidän piti laulaa karaokessa Rio Ohoit ynnä muut vastaavat mutta jono oli jo aika järkyttävä.

Illan kummallisuuksista saatiin esimakua jo karaokejuontajan kehuessa paljettipipoa, loppuilta vastattiin lukuisiin naamiaskyselyihin, tutustuttiin keski-ikäisiin naisiin sekä pakoiltiin lipeviä miehiä. Yli nelikymppiset naiset olivat ihanan nuorekkaita, kyseiset naiset selkeästi ihailivat meidän asenteitamme.

Nainen 45+ vetäisi meidät lämpimään halaukseen ja huudahti:
"Voi kun minun tyttäreni olisivat tuollaisia, te olette ihania! Nyt mennään tytöt tanssimaan, mie oon keskisuomesta kotosin ja noi miehet sano että mie näytän iha lesbolta, mutta enhän mie näytä? Mennään kaikki yhdessä tanssimaan niin näkevät ja kun mie oon niin heterokin että voin vaikka suudella naisen kanssa!"

Tupakkakopissa eestiläismies yritti tehdä tuttavuutta mun kanssani, joten lähdin kohti lavaa sillä seuraksella, että joku punkkarimies ruutupaidassaan vetäsi mut kanssaan tanssimaan valssia. Valssihetken jälkeen lähdin suunnistamaan jonnekin pakoon, mutta joku randm mies yritti kaapata mut halaus/tanssituokioon. Kieltämättä en tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa, kun tupakkakopin eestiläismies yritti vielä pariin kertaan lähestyä mua, törkeästi väitin Emmin olevan mun tyttöystävä ja lähdettiin äkkiä pois. MIEHET -.-









Enempää kuvia en nyt tällä hetkellä pysty lisäämään, koska Blogger on viime aikoina tehnyt ainakin mun kohdalla kuvien lataamisen hyvin hankalaksi - tulee välillä vaan ilmoitus että kuvien lataamismäärä olisi ylitetty (samasta syystä mulla ei ole ollut profiilikuvaakaan pitkään aikaan).  Loput vaatekuvat ym laitan sit vaikka johonkin muuten kuvattomaan postaukseen :) 

Ps. päivä kuvina-postaus on myös tulossa, kunhan joku päivä muistaisin kuvata joitakin fiksuja kuvia x)
Pps. voi tätä nörttionnea, oon todella tyytyväinen Picasan uudistuksiin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti