31.3.2012

I wanna blame you for the cloudy days, but it's not your fault

I wanna blame you
For making me feel this way
The mess I cause 
The storm and the rain


 Philipsin sterkat -50% uudistuneesta Anttilasta, materialismionnen huipennus <3 Samassa paketissa cd- ja c-kasettisoittimet, herätyskello yms muuta täydellisyyttä!  Ps. unohdin irrottaa parit pakkausteipit ennen kuvanottoa, hups x)

Tyynynpäälliset 5€/kpl @ Anttila
Erään lehden tilauksen myötä sain Lumenen sensitive touch-meikkisetin. Setissä oli peitevoide,  silmänympärysvoide, valokynä, eyeliner sekä suht kauan mun vakiokäytössä ollut perus musta ripsiväri. Tota ripsaria moni on kehunut ja kysellyt merkkiä :)


minä: "Mä haen vähän märkää vettä!"
Inka: "Joo ei sitä kuivaa vettä paljoa kannata hakea!"
minä: ".......mitä mä just sanoin?!!"
- - - -
Äiti: "......meet sit sinne sillan alle ni mä haen sut sieltä"

Nahkatakkikausi (eli mun kevät) tuli alotettua alkuviikosta, keskiviikkona tuli käytyä Helsingissä, ostin silmämääräisesti Katille + itelle housut (puhelin on kelpo apuväline kun ystävä ei ole mukana kaupassa, parhautta tietää ystävän tyyli+koko suunnilleen :D), vanhojen biisien fiilistelyä, loppuviikko menikin sitten hilpeästi töissä. Perjantaina tuli käytyä myös Hyvinkään uudessa kauppakeskus Willassa, sinne pitää joskus mennä ajan kanssa tutkimaan kauppoja :) Päivä kuvina-postaus tulossa piakkoin, kunhan saan otettua fiksuja kuvia!

5 kommenttia:

  1. HEI MITÄ mäki olin annin kaa perjantaina willas :D:DD vaikka kuinka kauan, pete muute osti kahet tolaset stereot mut mun isä ei tietenkää tajunnu. oisit saanu myös sen pesukoneen tuolt iha sikahalval, 149€ !

    VastaaPoista
  2. Julie: kiiitos :D
    Emmi: Mä olin siel töiden jälkeen eli joskus kasin aikaan illalla :DD Ja btw mihis luulet et saisin pesukoneen tungettua kun ei ole mitään varmuutta kämpästä -.-

    VastaaPoista
  3. Hei oon täs lueskellu sun blogia jo pidemmän aikaa ja mietin et lähtisitkö ulos mun kaa..? vaikutat tosi samanhenkiseltä..

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: paha sanoa mitään kun en edes tiedä kuka oot :D

    VastaaPoista