22.2.2013

Take me down to the Paradise City where the grass is green and girls are pretty, take me home




Crashdïet @ On the Rocks 20/02/13




Töiden jälkeen kiireesti vaihtamaan vaatteet, lopulta oli pakko juosta junaan.

Kiireestä huolimatta oli ihanaa, tuli vanhat ajat mieleen. 
Teki mieli vain nauraa, tanssia ja laulaa läpi koko yön.
Kävelymatkalla saatiin joku hervoton naurukohtaus, sanat menivät totaalisen sekaisin. 

"Mä luotan naksutukseen. Must on tulos kuuro. Ei ku siis sokee."
"Täytyy mennä liukkaasti ku on niin hidasta, eiku mitä, toisinpäin!"

 
Kamala mies Bäkkäriltä tuli taas puhumaan mulle, vähän ehkä hävetti.
Tanssin keikan vikat biisit jonkun vähäpukeisen naisen kanssa.
 Myöhemmin sama nainen tuli kehumaan mun tyyliäni




 Simonin keesi oli hervoton.
Mäkin haluan hiuslakkaa, jolla hiukset oikeasti pysyvät kuosissa.

 

Kuvien laatu oli jotain niin hirveää ettei mitään rajaa - tosin yhteiskuvat Simonin ja Martinin kanssa olivat tosin muutenkin kamalia, taidan suosiolla piilottaa ne jonnekin salakansioon ja katsoa niitä seuraavan kerran joskus vuosien päästä.


Peter onnistui kaatamaan lasistaan juomat pitkin lattioita.

"What the fuck just happened?"
"I don't know!"

 Jossain kohtaa Peterin hiukset jäivät kiinni mun hiuspinniin + Peterin kaulakoru jäi kiinni mun hiuksiin. Kumpikin jumitti hetken, kunnes Peter nauraen kysyi uudestaan mitä tapahtui.  
Olin kuulemma suloinen. 

Mäkin arvostan sitä kun onnistun säätämään jotain ruotsalaisten nenän edessä.


Keikan jälkeen kylmyyttä uhmaten päätettiin mennä Bäkkärille jatkoille.
Joku mies sanoi kaikkia keikalla olleita naisia undulaateiksi.
Bändin jätkätkin olivat kuulemma undulaatteja.

Bäkkärillä oli kamalia ja ihanan kamalia ihmisiä, tuttujakin ihan kivasti liikenteessä.
Eräs nauroi mun rähjäiyydelle kehuen vähän ajan päästä omaa ulkonäköään.
 Asemalla joku höpsö nuuhki meidän seurueeseen kuuluneen hiuksia.
Sen höpsön ja meidän junat lähtivät samaan aikaan eri raiteilta, halattiin hyvästiksi.

Meidän tyyliä kehuttiin, lisäksi vieraat ihmiset kertoivat rakastavansa meitä. Ihanaa olla kaikesta huolimatta sen verran cool, että kaduilla huudellaan perään ja vannotaan rakkautta.

Aamukahdeksalta nukkumaan pariksi tunniksi, illalla päädyin Emmille viettämään tortillailtaa.
Pakko myöntää että mä rakastan näitä tämmöisiä keikkareissuja.
Muutenkin elämä on tällä hetkellä erittäin ihanaa. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti