2.6.2013

Toivepostaus: lävistykset + tatuointi

Aloin selata bloggerista noita julkaisemattomia postauksia, ja huomasin, etten ole vieläkään julkaissut mun tatuointi/lävistyspostausta! Pahoittelut tästä viivästyksestä sekä mahdollisista kirjoitusvirheistä.

- - - - - -

 Multa pyydettiin joskus postausta mun lävistyksistä, idea kiinnosti mutta aina oli olevinaan jotain muuta etten saanut postausta tehtyä. Ekan leiman jälkeen idea palasi taas mun mieleen, joten sain vihdoin tehtyä jotain asian suhteen.


Vasemmassa 2 x rusto + 4 x tavallista, kaks päällekäin. Ja ei, en ole venyttämässä korvalehtiäni, kaksi päällekäin - idea tuli eräänä iltana Emmin kanssa. Täysi päähänpisto, mutta tykkään silti! Oikeassa 2 x normi (toi earcuff saattaa hämätä vähän, sorry). Korvat jo täynnä arpia vanhoista rei'istä, mutta haluan noita reikiä silti lisää. Näiden nykyisten lisäksi mulle on siis pariin kertaan tehty "normaaliin" kohtan korvareiät, nuorempana annoin niiden kasvaa umpeen liiankin helposti.


Napakoru teki comebackin viime joulukuussa uloskasvamisen jälkeen.
Ehdottomasti mun lemppari omista rei'istä! Tykkään paljon.


Tatuointipäivästä mulla ei ole valitettavasti kuvia, tukihenkilöt olivat kipeinä ja niin edelleen. Selvisin silti hienosti yksin bussiseikkailuista Munkkivuoreen ja takaisin! Tuo ulkokuva on otettu Emmin tatuointipäivänä pari viikkoa myöhemmin, olin siis seurana kun Emmille tehtiin tatuointia samaisessa paikassa. 


5.2. oli se päivä kun La Muerten Kimmo teki mun ensimmäisen leiman.  Tatuointikoneen surina oli ihanan rauhoittavaa, meinasin nukahtaa siihen tuolille. Tatuoinnin loppurasvaus sattui enemmän kuin itse tatuoiminen, tilanne huvitti tatuoijia. Kimmo tajusi hyvin mun idean tatuoinnista, lisäksi Kimmon kanssa jutellessa sain jo idean seuraavasta kuvasta! Tosin mua jo varoiteltiin, että toinen leima saattaa sattua enemmä kuin ensimmäinen, mutta mitäpä pienistä.



Moni on kysellyt multa tatuoinnin tarkoitusta, mutta mun lisäksi Kimmo on ainoa joka tietää tän tarkoituksesta enemmän. Näin julkisesti voin kertoa sen, että ollessani 13v mulla oli mielessä kolme erilaista tatuointi-ideaa, ja tää oli niistä omasta mielestä parhain - nyt ei siis ollut kyse mistään hetkellisestä päähänpistoksesta :)

2 kommenttia: