23.6.2013

Ja minä pyydän, olen pahan alku: tuokaa suuri pullo halvinta mitä vaan.



Minä hävytön en aina ymmärrä, sä et ollut vielä kahtakymmentä
Minä sekava ja niin myös Eurooppa sekava




Joka päivä tuli uutta infoa, pelottavaa sekä ristiriitaista
Olin rakastunut umpihullu
En välitä, kelasin



 Illan hiljaisuudessa kuului kitaralla säestettyä laulua, mentiin sinne.  Viinipullo särkyi, päädyttiin porukalla kitaraa soittavan miekkosen asuntoon viettämään iltaa. Akvaariossa kasvoi tammen taimia. Kamerat kulkivat uskollisesti mukana, tuli otettua useampi sata kuvaa. Tanssittiin ja juotiin, lopulta joku keksi: lähdetään pelaamaan korista!  J soitteli pitkin iltaa, en jaksanut leikkiä dr. Philiä. Parin puhelun jälkeen T liittyi mukaan porukkaan hengaamaan ja nauramaan meidän pelaamiselle. Koriksen jälkeen hajaannuttiin kuka minnekin, T:n kanssa meillä oli hetken sama matka. "Onks sulla kiire jonnekin vai tuutko vielä mun luo?" Pitkästä aikaa hengattiin aamuun asti jutellen ties mistä, pian oli aika lähteä T:n luota kohti kotia. Paljain jaloin, of course.

Aamulla ennen seitsemää kaupunki oli hiljainen, tuntui hassulta mennä nukkumaan ja tajuta herätyksen olevan parin tunnin päästä. Liian pian soi puhelin, isä oli alhaalla odottamassa mua. Juhannuspäiväksi lapsuudenkotiin grillaamaan ja saunomaan, hieman haikea fiilis kun osa vanhasta porukasta ei ollut paikalla. Ainakin tää kaupunkijuhannus oli hyvin hämmentävä, kaupunki oli sekaisin. Ps. mietin sellaista, että voisin piakkoin taas toteuttaa jonkun toivepostauksen! Ideoita saa heitellä :)

2 kommenttia:

  1. aijai tuo toinen kuva on niin ihana! ♥ miksen mä osaa hymyillä. :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! ♥ toi oli kyllä aika harvinainen hymykuva, mietin kauan et laitano sitä esille vai en :D

      Poista