3.7.2013

Riihimäkirock '13


Ehkä ootan sua täällä sadekatoksen päällä
Jonne silloin kiivettiin ja ohikulkijoille naurettiin 


 


Lähikaupan myyjät ei mua enää tunnista
Mut Stadiin pääsee täältä edelleenkin tunnissa


Viime päivät ovat olleet ihan liian sekavia, mä en suoraan sanottuna tiedä mitä kertoa.

Eetu kävi kaupungissa ja joutui kuuntelemaan mun työpäivän jälkeisiä väsyneitä juttuja, kaksi työvuoroa peräkkäin ei ehkä sittenkään ollut hyvä idea. Viikonloppuna tuli nähtyä paljon uusia ja vähän vanhempia tuttavuuksia + sukulaisia, tää kuudes vuosi Riihimäkirockissa oli ehkä sekavin ja hulluin ikinä. Kamera meinasi unohtua melkein koko ajan laukkuun, joten festarilookista ei taaskaan ole fiksuja kuvia.

Eräs suloinen jätkä suuteli pitkään ja lupasi mulle kaiken mitä mä vain ikinä haluaisin, teki melkein mieli uskoa jätkän puheet.  Leikkipuisto festareiden jälkeen oli autio, käytiin porukalla keinumassa ja liukumäessä. Paljon mustelmia ja naarmuja, kengät täyttyivät hiekasta. Käveltiin nauraen kaupungin läpi, kuunneltiin musiikkia ja hymyiltiin paljon. Kaikki uudet ja vanhat kaverit: kiitos kaikesta, olette ihania! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti