3.7.2012

Niin kai se on jos kaltaisen löytää, ja nyt sä seisot minun vierellä



Pahoittelut blogin hiljaisuudesta, työt ja street team hommat veivät aikaa ihan kivasti kesäkuussa. Oli juhannus, yhden ihanan synttärit, festarimeininkiä, shoppailua, töitä... Kuvia on otettu enemmän kuin pitäis, eli tämä ja pari seuraavaa postausta ovat aika kuvapainotteisia. Kaikesta tapahtuneesta ei edes pysty kunnolla kirjoittamaan, kuvat saavat kertoa siis enemän kuin sanat :)


Tosiaan mulla on nyt uudet silmälasit sekä aurinkolasit vahvuuksilla. Mitä mieltä ootte mun uusista laseista? :)
 Itse ainakin olin jo kyllästynyt vanhoihin laseihini, olihan ne jo vanhatkin.
Ostin pari viikkoa sitten elämäni ensimmäistä kertaa hajuveden, tähän asti kun olen pärjännyt hyvin lahjaksi saaduilla hajuvesillä. Ainakin ite tykkään tosta, eipähän ole liian tunkkainen kuten jotkut vastaavat.
 

Kuva: weheartit. Viime viikolla tuli kolme vuotta MJ:n kuolemasta, ja mä muistan edelleen missä olin, kun kuulin asiasta. Karua.



2 kommenttia:

  1. minäkin muistan missä olin ku kuulin Jacksonista!:D Hanna 13v ja mummon koti keskellä ei mitään, lähellä vankilaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kaveri herätti mut aamulla kertomalla et Jackson on kuollu :D Sillei hyvät aamuherätykset <3

      Poista