26.8.2012

Herra Ylppö & Ihmiset @ Sun Dance Day, Hyvinkää 24.08.




 Mä olin jo unohtanut ton coverin x) Parhautta!
 Aiheutamme pahennusta, kusemme keskelle Manskua
Tervehdimme keskisormella kaikkia muita paitsi Iggy Poppia


Tämänvuotinen Sun Dance Day oli kyllä positiivisesti erilainen kuin edelliset. Varmaankin iso osa muutoksesta johtui Hyvinkään Elojuhlista, jotka olivat samana viikonloppuna samalla alueella eli Vanhalla  Villatehtaalla. Vaikka Sun Dance Day onkin aikalailla mua nuoremmille suunnattu tapahtuma, niin nyt siellä oli oikeasti kiva hengailla. Oli perus festarikojuja, festariruokaa ja kalja-aitaus - eli pikemminkin tota voisi kutsua jo minifestariksi. Mä tykkäsin ainakin!

Lähdettiin siis Katin kanssa liikenteeseen siinä seittemän maissa, törmättiin melkein heti  Susuun ja Nikoon, syötiin muurikkalettuja ja sen sellaista. Keikan aikana tuli taas pelottavasti mieleen se kuinka paljon artistit kuulevat/näkevät mitä keikan aikana yleisössä tapahtuu. Bändin basisti Janne (monille tutumpi Suburban Tribestä) nimittäin repeili pariin kertaan meidän touhuille, ei siitä sit sen enempää :D

Loppuillasta käytiin Zoomissa yhdellä, ja kotona olin tosiaan jo yhdeltätoista, kuten naamakirjaan päivitinkin. Oli oikeasti luksusta olla ajoissa kotona, oon kai tulossa vanhaksi kun tollaset asiat on kivoja.

Oli ihana kuulla livenä Ihmisten vanhempia biisejä, siis muitakin kuin niitä radiohittejä. Esimerkiksi Mellakka, yksi mun suosikeista, tuli keikalla vaikka luulin ettei sitä enää soitettaisi livenä. Lisäksi oli kiva huomata muitakin pieniä eroja settilistassa, toi oli kummiskin mun kesän neljäs Ihmisten keikka. Mutta hei lisää postauksia tulossa kunhan ehdin muokkailla kuvia. Sain nimittäin äsken lisää kuvamateriaalia Emmiltä. ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti