12.8.2012

Ne sanoo mulle, tää on nyt sun todellisuus. Tää on nyt sitä, tässä kaikki tää on lopullisuus. Tän ulkopuolella päivät valuvat hukkaan


 Meikkivoidesivellin & luomivärisiveltimet @ Gina Tricot
Korvakorut, vaalea kynsilakka sekä Viva la Divan lakka @ Kicks
Lumenen Trouble maker-lakka @ Citymarket.

Toi Viva la Divan päällyslakka hohtaa uv-valossa <3

Sookie Stackhouse-kirjoja hamstrattu Suomalaisesta kirjakaupasta, 4,95/kpl.


Jälleen pahoittelut blogin hiljaiselosta, aika on mennyt ihan liian nopeasti. Mulla on nyt käytössä itselle uusi kone, joten kestää jonkin aikaa saada tarvittavat materiaalit tälle koneelle, eli suomeksi sanottuna mulla on aloitettuna ties kuinka monta postausta, jotka kaipailisivat lisää kuvia. Yritän tässä saada kaikki puuttuvat blogikuvat tänne esille :D

  
Viime postauksen jälkeen oon ollut parilla keikalla, lukenut liikaa kirjoja, shoppaillut sekä ollut koulussa moikkaamassa opettajia. Eilen kävin ekaa kertaa bodycompat-tunnilla, oli kivaa! :) Luen jälleen Pottereita läpi ja samalla Sookie Stackhouse-kirjoja (jotka monet taitavat tuntea paremmin True Blood-telkkasarjana), lukutoukkaliitosta päivää. Houkuttais vuokrata/lainata noita True blood-tuotantokausia, oon jäänyt tohon kirjasarjaan koukkuun koska vampyyrit, ihmissudet ja muut <3 Ja noi tossa sarjassa on sentään oikeita vampyyreita, eikä mitään auringossa kimaltavia hömpötyksiä.

Vaikka mä tykkään Twilight-elokuvista, niin mua ainakin häiritsee niiden vampyyrien glitterkimallus auringossa. En tiedä häiritseekö muita toi asia, mutta mä ainakin pidän enemmän vanhemman tyylisistä epäkuolleista. Ja se Jacob on hotimpi kuin Edward x) Voisin vertailla vampyyrielokuvia vaikka kuinka paljon, mutta ehkä mä säästän teidän lukijat siltä ainakin toistaiseksi :)

Tosiaan vihdoin ja viimein rekisteröidyin Blogloviniin, eli sitäkin kautta voi sitten seurailla. Kyselykin päättyy kohta, eli jonkinsorttista vaate- ja hiuspostausta tulossa, ehkä videopostauksen muodossa :) Katotaan mitä keksin.


 tää on vaan niin ihana :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti