3.1.2013

H&M


 
Olen jo jonkun aikaa miettinyt tarvitsevani pukupusseja, ja H&M:n nettikaupasta tuon ihanuuden löydettyäni en kauaa miettinyt tilatako vai ei. Turhamaisuuden huipentumat. <3
Pitäiskö huolestua, kun aamukolmelta naapurin tullessa baarista mä alan ripustamaan suihkuverhoa ja ottamaan kuvia blogia varten? Normaalit elämäntavat ja sitä rataa, kuvan laatuahan tuskin tarvitsee erikseen pahoitella.
 Oon aika varma että mun talven ja kevään lempiminihame on tässä. <3 Leopardikuviotahan ei voi olla liikaa. Luulisin.


Spotify ja lyhyet yöunet ei tosiaan ole hyvä yhdistelmä, jossain nostalgiahuumassa aloin penkoa vanhoja valokuvia ja tajusin miten ikävä mulla on mun blondia aikaa, siitäkin huolimatta että kirosin 24/7 hiusten huonoa kuntoa.


Joskus tuntuu että ajan pyörteet kiskoo meidät mukanaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti