14.1.2013

The man is back in town so don't you mess around

Heti alkuun jakaa tää: mun blogia on haettu niin ihmeellisillä hakusanoilla että oon saanut naureskella ihan kiitettävästi noille :D Eli kiitosta vaan!


Lauantai-ilta oli kaikessa rappiollisuudessaan aamua monta kertaa parempi. Seurana Kati ja Tarja, suuntana Järvenpää, musiikista vastasi Muddy Bones. Naurettiin paljon, juotiin ja paleltiin, naurettiin vähän lisää. Katin ja Tarjan kanssa ei yksinkertaisesti voi olla tylsää. <3


"Kato nyt, tossa mulla on seurue joilla kaikilla on vaan yks asia mielessä. Ei sillä ettei mulla olis sama asia mielessä, mutta mulla on mielessä myös kirjallisuus!"

Viereiseen pöytään ilmestyi lauma järvenpääläisiä urheilijamiehiä. Vähän ennen Mutasten keikan alotusta kaksi miekkosta tulivat meidän pöytään, yksi asia johti toiseen ja vähän ajan päästä toinen miehistä olikin polvillaan mun edessä lausumassa mulle runoa. Runon päätteeksi mies antoi mulle vielä poskisuudelman, mikäs siinä sitten - tosin mua itseäni kiinnostais jos mies ois vähän nuorempi kuin kyseinen keski-ikää hipova mieshenkilö.

Pitäis ehkä huolestua kun alkaa olla ihan normia että pöydällinen miehiä luulee mun olevan Sofi Oksanen, ja vielä kuiskuttelevat keskenään jotain mun oletetusta henkilölisyydestä. Ainakin saatiin jotain mille nauraa! Ja mun onneksi Sofi on sentään kauniin persoonallinen nainen.


Kuvien laatu oli jotain hyvin alhaista, musta ja Katista ei tullut yhtään julkaisukelpoista kuvaa mutta pikkuvikoja sellaset. Eli rakkaat lukijat, älkää välittäkö näiden kuvien huonolaatuisuudesta!



Keikan jälkeen taksilla Katin kämpille yöks, sunnuntaina leffailua veljen muksujen kanssa.
Aika täydellistä, ainaki lauantai-aamun kaaokseen verrattuna ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti