21.9.2011

21/09/2011

Jäänyt vähän parit ostokset esittelemättä, joten vihdoin ja viimein sain aikaseksi aloittaa shoppauspostausta. Pahoittelut kuvien laadusta, vaatteet ei oikein saa oikeutta tolla tavalla, mutta laitan vaikka joku päivä parit sellaset kuvat missä olis noi topit yms päällä :) Sen kummemmitta puheitta kuvien kera lyhyet esittelyt:

 Huulipuna: Lumene Wild Rose Lipstick Under the Stars, sävy 134
Ripsiväri: Lumene Extra Volume Mascara Blackest Black
Yhteishinta oli about 10€
 Citymarketista kirjaksi naamioitu New York-säilytysboksi, 9,90 €
 Hyvinkään kirppikseltä musta toppi, 1€
Semimusta toppi H&M, oliskohan ollu about 2-3 €
 Pitkä huivi Hyvinkään kirppikseltä, 1,90€
Nahkavyö, Hyvinkään kirppikseltä myöskin, 1€
 Vyötärökorseletti, H&M, hintaa oli muistaakseni 7€
 Kasa hopeisia rannerenkaira, hinnasta ei enää hajuakaan x) Liian kauan näistäkin ostoksista jo.

Kuten joku on saattanut huomatakin, mulla on joku ihme villitys liittyen mustiin toppeihin, rannerenkaisiin sekä huiveihin :DD Pienenä jo aattelin, kuinka hauskan näköstä - ja kuulosta! - oli se, kun jonkun rannekorut kilisivät toisiaan vasten ja kiilsivät kilpaa. Esmeralda oli yks mun lempiprinsenssoista, ehkä sekin kertoo jotakin että oon ihannoinut mustalaisprinsenssaa x) Ja kaikkia varmaan kiinnostikin mun hyödyllinen informaatioiskuni. Kaikkihan toki huomoivat sitten edellisen lauseen sarkasmin.

Loppuun junakahvikuva, tuntuu että en oo viime aikoina muuta tehnytkään kuin istunut junassa ja juonut kahvia. (Toi nyt kuulosti siltä, että joisin kahvia aina junassa :D Eli siis, oon kahvitellut sekä junassa että muuallakin viime aikoina.) Hassua miten päivät menee niin äkkiä, kohta on jo lokakuu! :o

Btw, oonko mä ainoa, joka on jo alkanut odottaa lumen tuloa? En mä sitä talven kylmyyttä odota, lähinnä vaan lunta. :D

2 kommenttia:

  1. EEIIII ostit sit samaa huulipunaa, onneks eri värissä sentään XD haluun kirppiksille, onneks saan kohta huutonetistä rahaa taas. talvikeikat <3

    VastaaPoista
  2. Eijeih xD Ei pitäs kääydä kirppareilla kun aina löytyy jotain -.-

    VastaaPoista